czwartek, 7 lutego 2013

"Rób to, czego nie wolno ci nie robić.”

Oj dzieje się, dzieje... Całe szczęście dobrze się dzieje :) Ostatnio mam jakieś niesamowite szczęście i odkryłem, że wszystko, co robię udaje mi się (Fakt faktem, że niedługo wróci szkoła i znowu powieje smutem:) Już w ten weekend odbędzie się festiwal "Na Szagę" w Poznaniu, więc jak ktoś ma po drodze, to zapraszam serdecznie! Dziękuję wszystkim, którzy oddali (i wciąż mogą oddać ;)) na mnie głos w głosowaniu internautów - mój reportaż na razie prowadzi! :) A żeby było jeszcze milej, dostałem wiadomość, że moje zdjęcie zostało wyróżnione w konkursie Sony World Photography Awards, tak więc jestem w wielkim, przeogromnym szoku! Na prawdę mam szczęście ostatnio! :)

A dzisiaj podzielę się zdjęciami nieco już starymi... Miłego dnia! :)



2 komentarze:

  1. Masz talent i szczęście :)
    Gratuluję :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szczęście z pewnością! Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!! :))

      Usuń