sobota, 16 lutego 2013

840 sekund..

 Czas może na jakieś małe podsumowanie, bo dużo się ostatnio działo ;) Tak więc w zeszły weekend (8-10.II) w Poznaniu odbył się festiwal Na Szagę. Kto był, ten wie, że to była świetna impreza i nawet poza salą festiwalu (Poznańska aula AWF) można było poczuć atmosferę przygody, podróży... Można to zawdzięczać między innymi hostelowi PocoLoco (nazwa perfekcyjnie oddaje charakter tego miejsca :P), w którym festiwalowi goście zabawiali się do późnej nocy:) Dokładną relację z festiwalu można przeczytać TU, nawet załapałem się na kilku fotkach :) Jak się okazało w niedzielę, zostałem laureatem nagrody im. Kazimierza Nowaka w kategorii Fotoreportaż, co było dla mnie sporym szokiem, bo w zasadzie przekonany byłem, że wygra inny reportaż - a tu taka niespodzianka! 
Co do zdjęć, to aktualnie zbieram pomysły na różne sesje. Jak coś mi przyjdzie do głowy, to zaraz zapisuje to w swoim notatniku i tak to czeka na lepsze czasy (czyt. weekend) aż wezmę aparat i popróbuje coś zrealizować. Ostatnio ciągnie mnie w stronę podwójnej ekspozycji i malowania światłem. Ale o tym później...:)) 
Dodaje dwa zdjęcia warszawskich kotów ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz