sobota, 23 lutego 2013

Oby do wiosny!

Chodzi mi po głowie kilka projektów, które mam zamiar zrealizować w najbliższym czasie. Wziąłbym się za to już teraz, chociażby w ten weekend, ale aura na zewnątrz skutecznie sprowadza moje wybujałe plany do poziomu piwnicy :) Dlatego poczekam do wiosny, a wtedy ruszam pełną parą! Mam chęć poeksperymentować z wielokrotną ekspozycją (zainspirowały mnie do tego portrety Christoffera Relandera, o których ostatnio jest dość głośno), z fotografią portretową, malowaniem światłem, z iluzją, i z fotografią mgły. Sporo tego, ale w końcu czasu wraz z nadejściem wiosny będę miał coraz więcej, więc mam nadzieję na jakieś owocne sesje ;) Pierwsza z nich (wielokrotna ekspozycja) już w następny weekend, nie mogę się doczekać!

Dzisiaj skromnie... Jedno zdjęcie warszawskiego kota-podglądacza :)

A już na sam koniec, chciałbym zostawić Was z muzyką pewnego niesamowitego zespołu. Kto już o nich słyszał, ten wie, że są totalnie innowacyjni i ciekawi! Mowa o Walk Off The Earth. Oglądając ich filmiku, ciśnie się na usta: "Kreatywność górą!" ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz